WTC Antwerp Life is like a box of chocolates
Life is like a box of chocolates
Forrest Gumps oneliner blaast deze zomer 27 kaarsjes uit, maar nooit was hij actueler dan nu. Zelfs voor wie het leven onder het motto ‘you never know what you’re gonna get’ met open blik én armen omhelst, was het voorbije virusjaar een volslagen verrassing. Dat omhelzen werd ons figuurlijk moeilijk en letterlijk onmogelijk gemaakt. Als we het leven echt met een doos chocolaatjes vergelijken, hebben we ons het voorbije jaar alvast een indigestie gegeten aan ‘bittere’ bonbons en kijken we uit naar zoete zaligheden.

Sweet en meet
Tellen we niet allemaal af naar het moment dat die ‘sweet’ opnieuw rijmt op én te rijmen valt met ‘meet’? Wat missen ook wij bij WTC Antwerp die onderlinge ontmoetingen, binnen onze ambitieuze Antwerpse afdeling én niet in het minst met WTCA-members wereldwijd.
Het globale gedachtegoed is een van de prominente pijlers van WTCA als overkoepelende organisatie, en internationale contacten, conferenties én beurzen zetten dit energieke netwerk onder stroom. Beurzen zijn prettige en polyvalente pleisterplaatsen om marktontwikkelingen te observeren, maar ook en vooral om bestaande contacten te consolideren én nieuwe opportuniteiten te exploreren.
WTCA gaat viraal
Fysieke beurzen staan dan wel on hold tijdens ‘het nieuwe normaal’, maar ook nu gaat WTCA -zij het virtueel- ‘viraal’. Onder de stimulerende supervisie van Crystal Edn van de New Yorkse headquarters (lees interview op de pagina hiernaast) worden regelmatig inspirerende internationale initiatieven georganiseerd: deze ‘MACS’ (Members Advisory Council) leggen de focus op ‘stimulating business opportunities for all WTCs and expanding WTC brand visibility.” Crystal zorgt altijd voor een onberispelijke organisatie en ook als deelnemer is een goede voorbereiding het halve (net)werk! Uiteraard delen we onze kennis en ervaringen graag met onze members om het contact levendig én het vuur levend te houden.
Belgian Chocolate Toffee
In tijden waarin veel organisaties ‘in ademnood’ geraken, poken wij het vuur van WTC Antwerp op met een dynamische dosis zuurstof. Zo willen we de Belgian Chocolate Toffee, een lekkernij in de vorm van het WTC-logo, kleinschalig commercialiseren. Een WTC dat pralines produceert? Life is like a box of chocolates…






